Utmärkelse

 

Denna fina utmärkelse har jag fått av Anne på bloggen Huvilaunelmaa. Utmärkelsen får delas vidare till sju briljanta bloggar.

Tämän hienon tunnustuksen olen saanut Huvilaunelmaa-blogin Annelta. Tunnustuksen saa jakaa edelleen seitsemälle briljantille blogille.

Dessa är mina val/ tässä valintani:

Galleri Hönshuset
Gammelgård
I lilla Kamomillas villa
Keltaisessa talossa
Lenas pysselgrop
Livet mitt i skärgården
Livet på Bergagården

Reglerna enligt följande:
1. Som vinnare kan du lägga logon i din blogg.
2. Länka till bloggen som gav dig utmärkelsen.
3. Nominera minst 7 andra bloggar till utmärkelsen.
4. Länka till dessa bloggar.
5. Lämna ett meddelande till bloggarna som du valde ut.

Säännöt menee näin:
1.Voittaja voi laittaa logon blogiinsa.
2. Linkitä siihen blogiin, josta palkinnon sait.
3. Nimeä vähintään 7 muuta blogia palkinnon saajiksi.
4. Laita noiden blogien linkit sivullesi.
5. Jätä viesti blogeihin, jotka nimesit voittajiksi.

Kommentarer
Postat av: Bergagårdens Lina

Tackar så jättemycket för en sån fin utmärkelse!

:)



Godkväll!



/Lina

2008-07-20 @ 23:30:56
URL: http://www.bergagardens.blogspot.com
Postat av: Päivi

Hej Lina

och alla andra som jag nominerade till utmärkelsen!



Jag har haft samarbetsproblem med datorn och därför har ni inte fått något meddelande ännu. Det kommer så fort datorn är överens med mig igen.



Hälsningar, Päivi

2008-07-21 @ 11:10:07
Postat av: Anonym

Kiitos, kiitos tunnustuksesta! Olen otettu!

Postat av: gammelgård

tackar så mycket för den! Så glad jag blir. Jag tycker ibland att min blogg känns så ful och tråkig att ingen vill läsa den...

2008-07-21 @ 21:34:25
URL: http://www.gammelgard.blogspot.com
Postat av: Lena

Tack snälla! Jag blir jätteöverraskad, men superglad!

Hoppas du får en bra dag!

2008-07-23 @ 07:43:22
URL: http://lenaspysselgrop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0