Visst lade du märke till...

...att det går bra att svara på litteraturenkäten fram till onsdagen! Man kan vara anonym och det går lika bra att svara på bloggen som med e-post. För att kunna dela ut vinsten kommer jag sedan att efterlysa någon av er här på bloggen.

Stort tack för alla svar!

Huomasithan että kirjallisuuskyselyyn on mahdollista vastata keskiviikkoon asti! Vastata voi nimettömänä joko blogissa tai sähköpostilla. Palkinnon jakamiseksi etsintäkuulutan sitten jotain teistä täällä blogissa.

Suurkiitos kaikista vastauksista!


image12

Mikael Agricola; Oma kieli, oma mieli

Kommentarer
Postat av: StrandviksVillan

Tack för påhälsning och kommentar! Spännande med er flytt, ska följa med hur det går!

2008-05-06 @ 11:07:06
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej och tack för kommentaren i min blogg!Vi har bott 2 år i vårt hus
men vi började bygga för 3 år sedan!Huset som vi byggde vårt hus av är från 1920-talet!

2008-05-06 @ 12:55:17
Postat av: Kamomilla

hej!
Tack för berömmet för smyckena. Jag har nog tyvärr inga planer på att ha kurser. Men man vet ju aldrig...

2008-05-06 @ 20:57:34
URL: http://www.lillakamomilla.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej!
Tack för berömmet för smyckena. Jag har nog tyvärr inga planer på att ha kurser. Men man vet ju aldrig...

2008-05-06 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0