Födelsedagsbarn(en)

I morgon firar lillan och jag gemensam bemärkelsedag: den ena blir 1/2 och den andra 30+. Efter att vi har haft gäster nästan varje dag i två veckors tid kan det hända att vi firar dagen bara med familjen. Det finns dock en möjlighet att jag ändrar mig till i morgon eftersom jordgubbstårta med goda vänner är trots allt det bästa jag vet på en födelsedag...

Huomenna pienimmäisellä ja minulla on yhteinen merkkipäivä: toisesta tulee 1/2-vuotias jo toisesta 30+. Meillä on parin viime viikon aikana ollut vieraita lähes joka päivä, joten voi olla että juhlapäivää vietetään vain perheen kesken. Saatan tietysti myös muuttaa mieleni huomiseen mennessä, sillä mansikkakakku hyvin ystävien kanssa nautittuna on parasta mitä tiedän syntymäpäivänä...

 
Liten har blivit stor (eller större i alla fall).
I morgon är hon 6 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0