Öland - sol, vind och hav

Den 12 maj/ 12. toukokuuta 2008

I brist på bilder från den "egna" ön är jag glad över att kunna ta vackra havsbilder på annat håll. Vi åkte till Öland över helgen hela familjen och fick några riktigt soliga och varma majdagar. Det var nästan så att man ville doppa tårna i det salta Östersjövattnet...

Omien saarikuvien puutteessa on upeaa saada kuvata laineilevaa merta toisaalla. Matkasimme Öölantiin viikonlopuksi koko perhe ja saimmekin nauttia useista todella aurinkoisista ja lämpimistä toukokuun päivistä. Sitä teki melkein mieli kastaa varpaat Itämeren suolaiseen veteen...


Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan! Så härliga bilder du visar för oss!1

Jag ska kika runt lite här på din blogg nu det har tyvärr varit ett litet tag sedan...phu, himmla studier...ler

Även om jag inte alltid kommenterar så försöker jag att titta runt på alla vackra bloggar!

´Ha en fin dag Kram Petra

http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

2008-05-13 @ 06:37:53
URL: http://www.metrobloggen.se/romantiskahem
Postat av: Farmor

Åh vilken fin bild på mig och Leevi! Leevi är farmors Stump och han tycker det är så roligt när jag säger det! Då svarar han med att han är exvis pappas stump och jag säger att han är farmors stump och så skrattar han så gott!



//Farmor

2008-05-13 @ 11:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0