Guldkortet



Jag fick guldkortet från Satu med bloggen Kotirouva Kiinassa. Tusen tack för det! Det står inte för vilket belopp det är men om jag fick bestämma själv skulle det nog vara 2000 kronor. Då skulle jag köpa lite varma kläder för hela familjen (våra höst-/vinterkläder är kvar hemma i Sverige) och resten skulle jag använda för en heldags spabesök! 

Sain kultakortin Kotirouva Kiinassa -blogin Sadulta. Suurkiitokset siitä! Kortissa ei mainita summaa, mutta jos saisin itse päättää, olisi se 200 euron arvoinen. Ensin ostaisin lämpimiä vaatteita koko perheelle (meidän syksy-/talvivaatteemme ovat kotona Ruotsissa) ja loput rahat käyttäisin koko päivän oleiluun läheisessä kylpylässä!

Guldkortet kan ges vidare till fem andra bloggar. Dessa är mina val (jag tog friheten att avvika en smula från reglerna) :
Kultakortin saa antaa edelleen viidelle blogille. Tässä valintani (otin vapauden poiketa säännöistä hieman):

Fyra årstider som man blir så inspirerad av
Hallonet som berättar om Annas arbete på ett indiskt barnhem
Huset på landet där man verkligen stortrivs
PennysHouse som har de godaste bakelserna
WoopsieDaisy som har de härligaste fotografierna

Här kommer reglerna:
1. Du kan ge guldkortet vidare till fem andra bloggar.
2. Fyra av dem ska vara stamkunder på din blogg.
3. En av dem ska vara en ny läsare och bo någon annanstans i världen.
4. Länka till bloggen som gav dig utmärkelsen.

Ja tässä säännöt:
1. Voin myöntää tätä edelleen vain viidelle henkilölle.
2. Näistä neljän tulee olla vakkariasiakkaita blogissasi.
3. Yhden täytyy pitäisi olla uusi blogissasi ja asua eri puolella maailmaa.
4. Linkitä siihen blogiin, josta sait tämän tunnustuksen.


PS. Under den senaste veckan har vi hittar flera roliga aktiviteter för barnen. Mer om det i min nästa inlägg!
PS. Kuluneen viikon aikana olemme löytäneet paljon hauskaa tekemistä lapsille. Siitä enemmän seuraavassa kirjoituksessani!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Å, tack för den och vad roligt att hittat en ny blogg. Får bli ett inlägg i veckan.

Kram Lotta

2008-09-17 @ 22:04:59
URL: http://www.mittlivplandet.blogspot.com
Postat av: Piritta

Hej Päivi. Grattis till utmärkelsen. Jag har en utmaning till dig på min blogg, kika in...Kram Pirre

2008-09-17 @ 22:15:42
URL: http://gallerihonshuset.blogspot.com
Postat av: Huset på landet

Hej! Grattis till utmärkelsen och tusen tack för att du gav den vidare till mig! Jag försökte ta mig in på din sida tidigare också, men begrep inte hur jag skulle göra, men idag lyckades det =).

Nu kan jag hälsa på igen =)...

2008-09-18 @ 08:21:18
URL: http://www.husetpalandet.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hej hej!!!



Jag bugar å tackar för detta.Nu gjorde du mig riktigt glad.

Tusen tack för det.



Kram

♥

Nilla

2008-09-18 @ 10:28:19
URL: http://www.pennyshouse22.blogspot.com
Postat av: Päivi

Tack för besöken och hälsningarna! Jag ska snart kika in hos er också.

2008-09-19 @ 10:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0